Fie că este vorba despre diverse sunete afectate;
Întârzieri pe arii precum :
motorie;
socializare;
limbaj;
autoservire;
cognitivă;
Fie despre o tulburare de dezvoltare
Terapeuţii din cadrul centrului sunt instruiţi în privinţa realizării evaluării psihologice a copilului, a sunetelor afectate ale celui mic şi chiar a efectuării unei intervenţii terapeutice cu un plan aferent, astfel încât cei mici să beneficieze de îmbunătăţirea sau achiziţionarea aptitudinilor şi a abilităţilor.
Aşadar, în cadrul clinicii, oferim următoarele :
Centrul We Just Help With Love acoperă o arie complexă a serviciilor de care puteţi beneficia.
Este ştiinţa care studiază limbajul şi tulburările apărute în decursul dezvoltării sale. Acestea încep de la afectarea diverselor sunete şi se întind până la imposibilitatea de a comunica atât oral, cât şi prin scris.
Reprezintă una dintre cele mai cunoscute şi utilizate forme de psihoterapie. Aceasta vizează atât componenta cognitivă, cât şi cea comportamentală, având ca scop schimbarea gândurilor şi comportamentelor disfuncţionale, mai precis, înlocuirea acestora cu unele pozitive.
Terapia ocupaţională este întâlnită adesea pentru a diminua comportamentele disfuncţionale din cadrul planului social, emoţional sau fiziologic, prin metode personalizate în funcţie de nevoile şi capacităţile copilului.
Aceasta este complementară altor tipuri de terapii şi contribuie la o dezvoltare armonioasă a celor mici.
Terapia axată pe comportamentele verbale contribuie la dezvoltarea limbajului funcţional. Astfel, în cadrul acesteia, limbajul devine comportament, iar obiectivul este întărirea şi modelarea acestuia pentru a fi în concordanţă cu acţiunile din mediul copilului.
Perspectiva deformată a copilului în momentul în care îşi utilizează simţurile se numeşte tulburare de procesare senzorială. Acestea pot apărea pe planurile : auditiv, vizual, tactil sau proprioceptive (de mişcare). Astfel, pot apărea diverse dificultăţi în ceea ce priveşte echilibrul celor mici sau chiar hipersensibilităţi în ceea ce priveşte gustul şi mirosul diferitelor alimente sau sensibilităţi mari cu privire la diverse acţiuni sau activităţi.
Sistemul de comunicare prin schimbul de imagini reprezintă metoda prin intermediul căreia copiii cu tulburări învață un sistem alternativ de comunicare ce este funcțional, acesta putând fi învățat și inițiat de copii.
Implementare PECS
În cadrul grupurilor sociale au loc activități organizate care oferă oportunități în ceea ce priveşte interacțiunea și dezvoltarea abilităților sociale, într-un mediu securizant pentru copil și susținător în privinţa dezvoltării acestuia.
Definită ca serviciul prin care starea mentală şi cea emoţională este analizată, acesta fiind realizat de specialiști în domeniul psihologiei, având ca obiective : identificarea simptomatologiei, a problemelor şi rezolvarea acestora într-un mod optim.
La momentul diagnosticării copilului, părinţii resimt o mulţime de stări apăsătoare. Ulterior, aceştia îşi revin, însă se simt copleşiţi de cele aflate şi sunt confuzi în privinţa drumului pe care îl au de parcurs. Aşadar, consilierea parentală oferă informaţiile necesare atât despre posibilităţile care există, cât şi despre diagnosticul copilului şi modul în care simptomatologia poate fi redusă.